تبلیغات
مسافر شب - نمایشگاه خانگی یا یک دورهمی پولی

مسافر شب

نمایشگاه خانگی یا یک دورهمی پولی

ما جیمی ها خیلی آدم های خوشبینی نیستیم اما برگزارکنندگان این نمایشگاه ها و طرفدارانشان برای خود دلایلی دارند که ما در دسته دلایل مثبت برگزاری این نمایشگاه ها یا شوها قرارشان دادیم و برای شما می نویسیم شان. قضاوت درباره درستی این نکات با شما خوانندگان عزیز جیمی است.

معمولا مخاطب این جور نمایشگاه ها خانم ها هستند. خانم ها از این که در ساعت مشخصی می توانند با خیال راحت به خرید بروند خوشحال هستند. آن هم خریدی که هم فال است و هم تماشا! یعنی آن ها در یک فضای راحت و زنانه می توانند اجناس مورد علاقه شان را ببینند. لازم نیست در صف پرو بمانند و نگران فضای تنگ پرو یا مسائل دیگر باشند. بلکه می توانند بدون مزاحمت کالایی را امتحان یا پرو کنند و دست آخر اگر خرید هم نداشته باشند کسی آن ها را با نگاه تند که «مگه بیکاری وقت ما رو می گیری» دنبال نمی کند.

خانم ها معمولا از طرف دوستان یا آشنایانشان به این جور نمایشگاه ها دعوت می شوند و بیشتر به اتفاق همان دوستان در این برنامه ها شرکت می کنند، در واقعا بیشتر به یک مهمانی یا جشن می روند تا خرید در بازار با اعمال شاقه! همه ما می دانیم بیشتر دلیل گشت زدن خانم ها در فروشگاه ها و پاساژها برای تامین نیاز به روابط اجتماعی شان است تا نیاز واقعی به کالاها، پس در این نمایشگاه ها خیلی بیشتر بهشان خوش می گذرد. تصورش را بکنید شما برای خرید یک لباس زیبای مهمانی بپوشید و بدون استرس و خستگی با دوستانتان در فروشگاه حضور پیدا کنید. در این فروشگاه از شما با خوراکی پذیرایی می کنند تا شما به راحتی بتوانید ساعتی در این محل بمانید و با دوستانتان و حتی آدم های جدید درباره اجناس جورواجور صحبت کنید. البته لذت شرکت این مدلی در یک نمایشگاه را فقط خانم ها درک می کنند.

خیلی از افرادی که این نمایشگاه ها را می پسندند، وجود فضای زنانه را به عنوان دلیل مثبت شان ذکر می کنند. آن ها معتقدند که مجبور نیستند با فروشندگان مرد در تماس باشند و این جا سرو کارشان با همجنس خودشان است که زبان هم را خیلی بهتر می فهمند. در این مکان ها دیگر خبری از جواب های سربالای فروشنده های بی حوصله مرد نیست و هم چنین دیگر لازم نیست با دختران بی تجربه فروشنده سرو کله بزنند. چیزی که بیشتر از همه در این نمایشگاه ها مورد پسند خانم ها است. ادب و روی خوش برگزارکنندگان و فروشندگان نمایشگاه ها است.

این نمایشگاه ها معمولا علاقمندان شان را از خیابان گردی و تحمل ترافیک خلاص می کنند. مشتری ها معتقد هستند که لازم نیست برای خرید یک جنس مورد نظرشان بیشتر فروشگاه ها و بازارهای شهر را بگردند و دست آخر هم به مقصود نرسند.

درست یا غلط خانم ها معتقد هستند که در این نمایشگاه ها خانگی امنیت بیشتری دارند. این امنیت هم به خاطر محیط زنانه این نمایشگاه ها عنوان می شود و هم به این خاطر که معتقد هستند به دلیل رفت و آمد پی در پی یا معرف آشنا، کسی قرار نیست سرشان کلاه بگذارد. شاید این نکته از خرسندی خانم های محترم باشد اما یکی از دلایل رونق این نمایشگاه ها همین حس اعتماد و امنیت هر چند کذایی است.


نمی دانم اسم این کار را می شود یک جور کسب وکار خانگی گذاشت یا نه؟! به جز شوهای لوازم آرایش و لباس که مثل سریال قلب یخی فضایی از ابهام و توطئه را به دنبال خود می کشند، نمایشگاه هایی که به منظور عرضه کارهای هنری، صنایع دستی و هنرهای زنانه برگزار می شود، می تواند برای خانم ها بسیار موثر و مفید باشند. هر چند ایده هایی مانند بازار خاتون و نمایشگاه های دائمی که مربوط به موسسه های خیریه هستند برای پشتیبانی از این پتانسیل ها به وجود آمده اند، تقریبا شکست خورده اند اما وجود این نمایشگاه ها خبر از یک پتانسیل مثبت زنانه می دهد.

نظرات() 
kaitlinroeser.wordpress.com
چهارشنبه 18 مرداد 1396 05:57 ب.ظ
I have to thank you for the efforts you've put in writing this website.
I'm hoping to view the same high-grade blog posts from you
in the future as well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to
get my very own site now ;)
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :